Ιστορία

KAWASAKI ΒΑΡΙΈΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΊΕΣ, Ε.Π.Ε.

Η Kawasaki είναι μια πολυεθνική εταιρεία με περισσότερες από πενήντα συμμετοχές (εργοστάσια παραγωγής, κέντρα διανομής και κεντρικά γραφεία μάρκετινγκ και πωλήσεων) στις περισσότερες μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Τα επιχειρηματικά ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τον περιβαλλοντικό έλεγχο και τη μηχανική ενεργειακών εγκαταστάσεων, τα μηχανήματα και τη ρομποτική, τη ναυπηγική και τη ναυτική μηχανική, τη μηχανική σταθμών παραγωγής ενέργειας και τις χαλύβδινες κατασκευές, το τροχαίο υλικό, την αεροδιαστημική και, φυσικά, τα ATV, τις μοτοσικλέτες, τα οχήματα Side x Side και τα ατομικά σκάφη. Όπως όλες οι εταιρείες, η Kawasaki ξεκίνησε με ένα όνειρο και εξελίχθηκε στη μεγάλη εταιρεία που είναι σήμερα.

ΤΟ 1878 SHOZO KAWASAKI,

Ο ιδρυτής, άνοιξε ένα ναυπηγείο για την κατασκευή ποντοπόρων χαλύβδινων πλοίων. Το 1896, ιδρύθηκε το ναυπηγείο Kawasaki και ο Kojiro Matsukata διορίστηκε πρώτος πρόεδρος της εταιρείας. Η κατασκευή ατμομηχανών, φορτηγών αυτοκινήτων, επιβατικών βαγονιών και δοκών γέφυρας ξεκίνησε το 1906 στο νεοσύστατο Hyogo Works και το επόμενο έτος ξεκίνησε η παραγωγή θαλάσσιων ατμοστρόβιλων στο ναυπηγείο.

 

 

 

 

ΚΑΤΆ ΤΗ ΔΙΆΡΚΕΙΑ ΤΟΥ 1918,

Το Τμήμα Αεροσκαφών ιδρύθηκε στο Hyogo Works μόλις 15 χρόνια μετά την παρθένα πτήση των αδελφών Wright. Το τμήμα άρχισε να κατασκευάζει αεροσκάφη σε μια εποχή που τα αεροπλάνα, τα οποία μπορούσαν να παραμείνουν στον αέρα μόνο για λίγες ώρες, ήταν ακόμα κατασκευασμένα από ύφασμα και ξύλο. Λίγο αργότερα, κατασκευάστηκε ένα εργοστάσιο για την κατασκευή αεροπλάνων και το πρώτο αεροσκάφος της Ιαπωνίας κατασκευασμένο από μέταλλο ολοκληρώθηκε σε αυτό το εργοστάσιο.

 

 

ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΈΤΟΣ

είδε την αρχή πολλών αλλαγών καθώς το Τμήμα Θαλάσσιων Εμπορευματικών Μεταφορών διαχωρίστηκε για να σχηματίσει την Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (K-Line). Το 1928, η Hyogo Works διαχωρίστηκε για να γίνει Kawasaki Rolling Stock Manufacturing Co., Ltd. Το Τμήμα Αεροσκαφών έγινε Kawasaki Aircraft Co., Ltd. το 1937, και το 1950, το Τμήμα Παραγωγής Χάλυβα έγινε Kawasaki Steel Corporation. Τα τμήματα Τροχαίου Υλικού, Αεροσκαφών, Θαλάσσιων Εμπορευματικών Μεταφορών και Χαλυβουργίας έγιναν εταιρείες από μόνα τους, δημιουργώντας μια σταθερή βάση στους αντίστοιχους τομείς τους.

 

 

 

ΤΟ 1961,

η πρώτη μοτοσικλέτα μάρκας Kawasaki παρήχθη από την Kawasaki Aircraft Co., Ltd. Στη συνέχεια, το 1969, η Kawasaki Dockyard, η Kawasaki Rolling Stock Manufacturing και η Kawasaki Aircraft συγχωνεύθηκαν σε μια γιγαντιαία εταιρεία, την Kawasaki Heavy Industries, Ltd., για να ανταγωνιστούν καλύτερα στην αναδυόμενη και πολύ ανταγωνιστική παγκόσμια αγορά.

Σήμερα

Η Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI) ασχολείται με την κατασκευή συστημάτων μεταφοράς για τον 21ο αιώνα, και με αυτόν τον τρόπο, χρησιμοποιεί τον πλούτο της τεχνολογικής τεχνογνωσίας που έχει συσσωρεύσει τα τελευταία 120 χρόνια. Το τμήμα ναυπηγικής έχει οδηγήσει τον κόσμο στην παραγωγή όλο και μεγαλύτερων, όλο και ταχύτερων και όλο και πιο αυτοματοποιημένων πλοίων. Προσπαθεί συνεχώς να βρει τρόπους για να αυξήσει την κατασκευή πλοίων και την αποτελεσματικότητα της ναυσιπλοΐας, εξοικονομώντας παράλληλα ενέργεια. Μέχρι στιγμής, η αναζήτηση έχει οδηγήσει στην ανάπτυξη μεταφορέων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), ταχύπλοων πλοίων και άλλων θαλάσσιων τεχνολογιών προσανατολισμένων στο μέλλον.

Εφαρμόζοντας τις αρχές της αεροπορίας, ένα Jetfoil που επιταχύνει πάνω από το νερό με εκπληκτική ταχύτητα 45 κόμβων είναι ένα έργο που έχει γίνει πραγματικότητα. Η Kawasaki ηγήθηκε της ναυπηγικής κοινοπραξίας της Ιαπωνίας που σχηματίστηκε για την κατασκευή του Techno-Superliner. Αυτό το συναρπαστικό νέο σκάφος σχεδιάζεται να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1.000 τόνων και να ταξιδέψει με ταχύτητα πλεύσης 50 κόμβων.

Η Kawasaki προμηθεύει τροχαίο υλικό για το παγκοσμίου φήμης τρένο σφαίρας Shinkansen καθώς και άλλα τρένα. Η τεχνογνωσία της Kawasaki εκτείνεται πολύ πέρα από την απλή ανάπτυξη και κατασκευή τροχαίου υλικού. Ως ολοκληρωτής συστημάτων, η Kawasaki κατασκευάζει συνολικά συστήματα σιδηροδρομικών μεταφορών, από τον έλεγχο λειτουργίας αμαξοστοιχιών έως την επιθεώρηση και επισκευή τροχαίου υλικού.

 

 

ΣΤΟΝ ΤΟΜΈΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΏΝ,

Η Kawasaki δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων ως κατασκευαστής τόσο αμαξωμάτων όσο και κινητήρων αεροσκαφών. Επί του παρόντος, η εταιρεία κατασκευάζει το ελικόπτερο πολλαπλών χρήσεων BK117 που αναπτύχθηκε από κοινού από την Kawasaki και την Messserschmitt-Bölkow-Blohm της Γερμανίας (σήμερα Airbus) και τμήματα των τελευταίων επιβατικών αεροσκαφών, των σειρών Boeing 777 και 787. Η Kawasaki είναι επίσης ένας σημαντικός παίκτης στο έργο για την ανάπτυξη του Supersonic Transport (SST), ενός αεροπλάνου που θα ταξιδεύει σε υψόμετρα από 60.000 έως 90.000 πόδια με ταχύτητα Mach 2,5 και θα μεταφέρει από 200 έως 300 επιβάτες. Οι τεχνολογίες μεταφοράς υψηλής ταχύτητας της Kawasaki επεκτείνονται επίσης πέρα από την ατμόσφαιρα της γης στη νέα προσπάθεια αξιοποίησης του διαστήματος και των πόρων του.

ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΗΣ KAWASAKI

και τα μηχανήματα κατασκευής συμβάλλουν στη δημιουργία νέων πόλεων με τις γέφυρες και τα πολυώροφα κτίρια. Η επιτυχία του Eurotunnel, του μεγάλης κλίμακας έργου που συνδέει την Αγγλία με τη Γαλλία, οφείλει πολλά στα δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων που κατασκευάζει η Kawasaki. Η εταιρεία κατασκεύασε επίσης τα μηχανήματα ασπίδας - τα μεγαλύτερα στον κόσμο, με διάμετρο άνω των 46 ποδιών - για την κατασκευή του Trans-Tokyo Bay Highway.

Καβασάκι

καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εκπληρώσει τις ευθύνες της προς τον πλανήτη με περιβαλλοντική συνείδηση. Καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον φυτών, τεχνολογιών για την προστασία της γης, νέων πηγών ενέργειας που θα συμβάλουν στη διασφάλιση σταθερού εφοδιασμού πόρων και ενέργειας, καθώς και τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και ανακύκλωσης.

Ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής συνδυασμένου κύκλου (CCPP), για παράδειγμα, χρησιμοποιεί φυσικό αέριο χαμηλής ρύπανσης για να γυρίσει τις τουρμπίνες που παράγουν ενέργεια, ενώ η θερμότητα εξαγωγής χρησιμοποιείται για την παραγωγή πρόσθετης ηλεκτρικής ενέργειας. Το σύστημα ανακύκλωσης πόρων της Kawasaki χρησιμοποιεί θερμότητα από τους αποτεφρωτήρες απορριμμάτων της πόλης για να τροφοδοτήσει ψύκτες και θερμαντήρες και να θερμάνει νερό. Συλλέγει επίσης επαναχρησιμοποιήσιμους πόρους από διάφορους τύπους απορριμμάτων.

Άλλες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας νερού, της αποθείωσης καυσαερίων και των εγκαταστάσεων απονίδωσης, αποδεικνύονται επίσης ιδιαίτερα αποτελεσματικές για την προστασία του περιβάλλοντος και την εξοικονόμηση ενέργειας. Η Kawasaki παρακολουθεί πάντα τις μελλοντικές τεχνολογίες και είναι σε θέση να εισέλθει στην εποχή της ενέργειας σύντηξης που θα ακολουθήσει.

 

 

 

ΤΟ ΟΝΟΜΑ KAWASAKI

αντιπροσωπεύει μια τεχνολογική επιχείρηση της οποίας οι δραστηριότητες κυμαίνονται από μεγάλης κλίμακας, διεθνή έργα έως αντικείμενα που χρησιμοποιούνται στην καθημερινή ζωή και για αναψυχή. Και σε κάθε βήμα, η Kawasaki δίνει τη μέγιστη προσοχή στον άνθρωπο και το περιβάλλον. Τα τελευταία 120 χρόνια καινοτομίας επέτρεψαν στην Kawasaki να δημιουργήσει μια σταθερή βάση ως κορυφαία τεχνολογική επιχείρηση. Τώρα, η εταιρεία είναι πλήρως προετοιμασμένη να καλωσορίσει τον νέο αιώνα και προσβλέπει να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στην πρόοδο της ανθρωπότητας και σε έναν ακόμη αιώνα καινοτομίας.