Inpage Navigation Section: Επισκόπηση
Το χρηστικό όχημα επιλογής για πολλούς επαγγελματίες όπως αγρότες, κυνηγούς και φροντιστές υπαίθριων χώρων. Το Pro DXT βρίσκεται στην κορυφή της σειράς Kawasaki MULE.
Χρώμα
Show all
Show less
Inpage Navigation Section: Πινακοθήκη
Inpage Navigation Section: Χαρακτηριστικά & Προδιαγραφές
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα ηλεκτρικής επιλογής 2WD/4WD και πίσω διαφορικού διπλής λειτουργίας επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στις διάφορες χρήσεις και τις μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Το σύστημα Trans Cab του MULE PRO-DXT επιτρέπει τη μετατροπή του από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό. Το συρόμενο τοίχωμα φόρτωσης είναι ενσωματωμένο στην καρότσα φόρτωσης επιτρέποντας την εκτέλεση της μετατροπής από ένα μόνο άτομο.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Τα MULE PRO-DXT και PRO-DX συνδυάζουν μεγάλο σασί με μεταξόνιο 2.345 mm. Αυτό συμβάλλει στη σταθερότητα και την άνεση στην οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα υποδειγματική ευελιξία.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Οι διπλοί προβολείς 55/60 W και τα στάνταρ φώτα LED χαράσσουν μια φωτεινή πορεία μέσα στο σκοτάδι για άριστη ορατότητα στις νυχτερινές μετακινήσεις σας.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Τα πλαϊνά τοιχώματα της καρότσας φόρτωσης είναι αρθρωτά, επιτρέποντας έτσι το άνοιγμα των μπροστινών μερών όταν το διαχωριστικό φόρτωσης μετακινείται στην πίσω θέση του.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ανάκλιση της καρότσας φόρτωσης με μηχανισμό υποβοήθησης διευκολύνει την πρόσβαση στον κινητήρα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Η ενσωματωμένη στο ταμπλό οθόνη πολλαπλών λειτουργιών περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση (EPS) ανώτερης ποιότητας της Kawasaki λειτουργεί καλύτερα εκεί που το χρειάζεστε περισσότερο: όταν το όχημα κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα και όταν είναι σταματημένο.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Η στιβαρή κατασκευή πλαισίου των MULE PRO-DXT και PRO-DX εξασφαλίζει μεγάλη ανθεκτικότητα και υπέροχο χειρισμό.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Τα μπροστινά και πίσω δισκόφρενα εξασφαλίζουν αυξημένη και αξιόπιστη ισχύ φρεναρίσματος. Το σύστημα υδραυλικού δίσκου προσφέρει ελεγχόμενη απόδοση, παρέχοντας την ισχύ πέδησης που ζητείται από τον οδηγό μέσω του πεντάλ φρένου.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Το PRO-DXT προσφέρει επίσης ευρύχωρη επιφάνεια φόρτωσης. Οι διαστάσεις της επιφάνειας φόρτωσης είναι 1.085 mm L x 1.363 mm W x 279 mm H στη διαμόρφωση δύο ατόμων και 560 mm x 1.363 mm x 279 mm στη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Σχεδιασμένα για να αντανακλούν τη σκληρή κατασκευή τους και τις ισχυρές επιδόσεις τους, τα MULE PRO-DXT και PRO-DX διαθέτουν στιβαρή και απέριττη σχεδίαση παρόμοια με αυτήν που συναντάμε στα υψηλής ποιότητας οχήματα pickup.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Για τη μετατροπή από τη διαμόρφωση τεσσάρων ατόμων στη διαμόρφωση δύο ατόμων, ελευθερώστε τα μάνδαλα έδρασης και ανασηκώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης για να ξεκουμπώσετε τον μηχανισμό ασφάλισης του τοιχώματος φόρτωσης. Αφαιρέστε το πίσω κάθισμα, σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Το τιμόνι διαθέτει αδιαβάθμητο εύρος ρύθμισης περίπου 34o, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει τη θέση του σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, αλλά και να διευκολύνει την είσοδο και έξοδό του από τον χώρο επιβατών.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Σύρετε το τοίχωμα φόρτωσης προς τα εμπρός, χαμηλώστε τις δοκούς τοιχώματος φόρτωσης και κουμπώστε ξανά τα μάνδαλα έδρασης για να ασφαλίσετε το τοίχωμα φόρτωσης.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Ο τρικύλινδρος κινητήρας ντίζελ υψηλής ροπής του MULE PRO-DXT και του PRO-DX προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις για τη μεταφορά φορτίων, καθώς και άριστο έλεγχο σε χαμηλές ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος είναι 48 χλμ/ώρα (30 mph).
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, τρικύλινδρος |
---|---|
Λόγος συμπίεσης | 23.5:1 |
Σύστημα βαλβίδων | OHV, 6 βαλβίδες |
Διάμετρος x διαδρομή | 74.0 x 77.0 χιλ. |
Διαδρομή | 993 κ.εκ. |
Σύστημα καυσίμου | Ψεκασμός καυσίμου σε σειρά |
Λίπανση | Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Μέγιστη ισχύς | 17.8 kW {24 PS} / 3,600 σ.α.λ. |
---|---|
Μέγιστη ροπή | 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400 σ.α.λ. |
Μετάδοση | CVT, 2 ταχυτήτων και όπισθεν, αυτόματο |
Τελική σχέση | Άξονας 2WD/4WD, διαφορικό διπλής λειτουργίας |
Τύπος πλαισίου | Σωληνωτό κλιμακωτού τύπου, χάλυβας |
---|---|
Διαδρομή τροχού εμπρός | 222 χιλ. |
Διαδρομή τροχού πίσω | (left 217 mm , right 220 mm) - GR |
Ελαστικό, εμπρός | 26 x 9.00-12 4PR |
Ελαστικό, πίσω | 26 x 11.00-12 4PR |
Μ x Π x Υ | 3,385 x 1,625 x 1,970 χιλ. |
Steering angle L R | 40° (43° in - 38° out) - GR |
Μεταξόνιο | 2,345 χιλ. |
Απόσταση από το έδαφος | 2,620 χιλ. |
Χωρητικότητα καυσίμου | 30.0 λίτρα |
Ύψος καθίσματος | 880 χιλ. |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας | 880 κιλά |
Τύπος μπροστινού φρένου | Δύο δίσκοι |
---|---|
Τύπος δαγκάνας μπροστινού φρένου | Δύο έμβολα |
Τύπος πίσω φρένου | Δύο δίσκοι |
Τύπος δαγκάνας πίσω φρένου | Μονό έμβολο |
Τύπος μπροστινής ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Τύπος πίσω ανάρτησης | Διπλό ψαλίδι |
Inpage Navigation Section: Αξεσουάρ
Προστατέψτε την καρότσα φόρτωσης με αυτά τα σκληρά πατάκια από καουτσούκ έξτρα πάχους 3/16": • Μοναδική σχεδίαση δύο τεμαχίων που δεν εμποδίζει τη μετατροπή από μακριά σε κοντή καρότσα • Το εξαιρετικά παχύ καουτσούκ εμποδίζει την ολίσθηση του φορτίου • Μειώνει τα επίπεδα ήχου που προκαλούνται από τους κραδασμούς • Μαύρο μορφοποιημένο καουτσούκ πάχους 3/16" • Περιλαμβάνεται το εμπρός και πίσω πατάκι φορτίου