Η Kawasaki εγγυάται ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι απαλλαγμένο από κατασκευαστικά ελαττώματα για την περίοδο που εμφανίζεται στον πίνακα από την αρχική ημερομηνία πώλησης από έναν εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Kawasaki.
Εάν, εντός της περιόδου εγγύησης, παρουσιαστεί βλάβη η οποία καθορίζεται από την Kawasaki ότι οφείλεται σε κατασκευαστικό ελάττωμα, η Kawasaki θα μεριμνήσει, κατά την κρίση της, για την επισκευή ή αντικατάσταση των απαραίτητων εξαρτημάτων χωρίς κόστος για τον πελάτη. Αυτό μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Kawasaki. Ωστόσο, συνιστάται να κάνετε επισκευές και σέρβις από τον αρχικό πωλητή που έχει πλήρες ιστορικό και γνώση του προϊόντος σας.
Η περίοδος εγγύησης θα ξεκινά από την ημερομηνία πώλησης στον πελάτη ή από την ημερομηνία πρώτης χρήσης, όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα. Εάν ένα μηχάνημα πωληθεί αλλά δεν ληφθεί από τον πωλητή αντιπρόσωπο από τον πελάτη μέχρι μεταγενέστερη ημερομηνία, η περίοδος εγγύησης θα ξεκινήσει από την πραγματική ημερομηνία παράδοσης στον πελάτη.